Vi välkomnar Ana Diaz till BRM

Vi är glada att kunna presentera Ana Diaz, vår nya Sales Manager för digitala lösningar här på BRM.

Ana har över tio års erfarenhet av att driva affärer och bygga starka kundrelationer, framför allt inom SaaS-lösningar för offentlig sektor. Hon har sett på nära håll vilken skillnad rätt digitala verktyg kan göra i organisationers vardag, och nu tar hon med sig den erfarenheten in i BRM:s satsning på våra digitala tjänster.

I sin roll har Ana ett särskilt ansvar för att affärsutveckla och marknadsföra både vår krisapp CrisisCapto och vårt nya koncept med digitala övningar, CrisisChallenge. Målet är tydligt: genom digitalisering ska BRM stärka organisationers beredskap och göra dem bättre rustade för framtida utmaningar.

Som Ana själv uttrycker det:

”Det som tilltalade mig med denna roll var möjligheten att driva affärsutvecklingen för BRM:s jättespännande digitala tjänster. Det är väldigt givande att få vara med och utveckla arbetssätt och lösningar som gör att våra kunder står bättre rustade inför oväntade kriser.”

Vi på BRM är jätteglada att få ta del av Anas engagemang och kunskap. Varmt välkommen med på vår digitala resa!

Dela:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn